• Statistics and Real World Evidence
  •      [javascript protected email address]

Analytické práce v oblasti CRM a řízení hodnoty zákazníka

Potřebujete stanovit správnou komunikační strategii? Chcete naplánovat správně kampaň, vyhodnotit její dopady nebo nastavit pravidelný reporting v oblasti zákaznických dat? Chcete řídit hodnotu zákazníka a na jejím základě plánovat další komunikaci směrem k zákazníkovi?

Máme bohaté zkušenosti v oblasti:

  • Cílení kampaní.
  • Stanovení komunikační strategie v oblasti direct marketingu.
  • Řízení kontaktní politiky.
  • Vyhodnocování direct marketingových kampaní.

Umíme nastavit reporting zákaznických dat tak, abyste mohli na jeho základě přijímat rozhodnutí ohledně řízení vztahu se zákazníkem. Reporting týkající se

  • Struktury zákaznické báze.
  • Pohybů zákazníků (akvizice vs. churn).
  • Zákaznických transakcí (akvizice, doprodej, upsell, downsell, …).

Víme, jak počítat a řídit hodnotu zákazníka a tím můžeme výrazně zvýšit efektivnost vašich kampaní. Řízení hodnoty zákazníka vám umožní mnohem lépe vytěžovat živé komunikační kanály a snadněji dopředu počítat dopady plánovaných marketingových aktivit.